Tänkte man kunde snacka om japanska pokemon här som ligger just nu 20avsnitt före galatic battles. tex: Ash moferno utvecklas dp 163 Volkner dycker upp i dp 165
The seeker skrev:
Vad e dp 165
Avsnitt 165 av Pokémonserien som går just nu.
_________________ Hjärnan ännu i mig vrides. När jag tänker på Euklides och på de trianglarna ABC och CDA. Svetten ur min panna gnides Värre än på Golgata.
Ja det är på japanska som jag sa nyss japanska pokemon ligger 20avsnitt före galatic battles kan väl säga nåra saker som händer i Dp dp 150-152: team galactic sista strid vid mt.coronet inklusive cynthia,palkia och dialga. dp 154 : gliscor lämnar ash för att träna med air master Mishizoh dp 156-157: Ash fångar gible dp 159: Ash' buizel lär sig ice punch. dp 162: Dawn får sin 5 contest ribbon. dp 163: Ash' moferno utvecklas inklusive att barry och paul mötts. Dp 165: Volkner och Elite four Flint dyker upp en kort sammanfatning
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori Du kan inte bifoga filer i denna kategori