Kom på i går vilken tabbe jag gjort i alla dessa år. Jag trodde att en pokemon som attakerade förbrukade energi-korten, så jag la till energi-kort varje gång en pokemon skulle attakera. Fan va dumt! Men jag tycker faktist att dom beskriver det väldigt dåligt i dedär medföljande häftet.
HAha när ja va liten trodde ja att man va tvungen att slänga alla energi kort XD!!
Jag har säkert kring 1000 pkm kort + så har jag kort från pkm the movie, pikachus semester, kort serierna & fakta. Samt två kort pussel jag har hela av.. Yu-Gi-Oh! kort har jag också. Kring 500 kanske.. Har tankar på att försöka räkna dem & Pkm-korten..
Jag & KnightRider brukar spela YGO.. Oftast vinner jag.. Ska lära ut 2 yngre av det jag kan om det..... Ibland så spela vi pkm förr.. Vi visste inte hur man riktigt spela, inte ens nu heller, så vi hittar på egna sätt för att ändå kunna göra något med dem..
_________________ . ¤ * ¤ . Jag vill endas byta till mig Pokémon jag inte har . ¤ * ¤ .
Blev medlem: tis 10 nov 2009, 18:16 Inlägg: 1120 Ort: FINLAND!!!
Hmpf! varför ska alla ha mer kort än jag??
_________________ Jag byter inte pokemon mot pokemon jag redan har. Jag byter bara en legendar mot en annan legendar, mot en jag vill ha! Och om nån vill byta en pokemon jag inte har mot en "bra" pokemon som hör till min ägo, byter jag oftast inte!
Blev medlem: tis 10 nov 2009, 18:16 Inlägg: 1120 Ort: FINLAND!!!
Nåt på trehundra. Gawd! fustrerande!
_________________ Jag byter inte pokemon mot pokemon jag redan har. Jag byter bara en legendar mot en annan legendar, mot en jag vill ha! Och om nån vill byta en pokemon jag inte har mot en "bra" pokemon som hör till min ägo, byter jag oftast inte!
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori Du kan inte bifoga filer i denna kategori