Blev medlem: ons 24 jun 2009, 22:46 Inlägg: 1827 Ort: Göteborg!!
Alltså jag köpte en dratini i gamecorner som nu är en dragonair. Han har riktigt dåligt sp.attack... Jag trodde dom hade bra sp.attack? är det inte så?
_________________ TCG! Gillar du TCG och har bdb, adda: DossTCG Youtube: Pokebley
Blev medlem: ons 24 jun 2009, 22:46 Inlägg: 1827 Ort: Göteborg!!
Tycte det var onödigt att starta en ny tråd bara för att fråga en ny fråga, så jag skriver här istället i min egna LG tråd. Jag, världens lataste människa, har klarat E4 på mitt Leaf Green nu. Jag har valt Squirtle och försöker möta min Raikou. Någon som har några tips om hur man kan påskynda processen? Har testat att vid Pallet Town åka in i Route 1 i gräset åka tillbaka till Pallet Town och in i Route 1 igen, samtidigt som jag har Max Repel på och en Dewgong Lv.36 först i laget. Nu har jag tatt slut på 56 Max Repels och vill bara slå sönder spelet...
_________________ TCG! Gillar du TCG och har bdb, adda: DossTCG Youtube: Pokebley
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori Du kan inte bifoga filer i denna kategori