Blev medlem: ons 24 jun 2009, 22:46 Inlägg: 1827 Ort: Göteborg!!
Har precis hittat mitt gamla ruby, och startade om nyss mitt nuvarande lag är: Swinub Lv.25 Grovyle Lv.26 (GRODANBOLL) Gorrebyss Lv.27 (Clamp) Flaffy Lv.31 (CheapTELE2) (Har bytt från mina andra spel för lite variation i laget) Vad hade/har ni för lag? Rätt kul att få veta många variationer på lag ^^,
_________________ TCG! Gillar du TCG och har bdb, adda: DossTCG Youtube: Pokebley
Blev medlem: ons 24 jun 2009, 22:46 Inlägg: 1827 Ort: Göteborg!!
kom just ihåg en gång jag skulle möta min granne i strid efter ett sommar lov då jag tränade upp det roligaste teamet någonsin på mitt leaf green: Nidoking Electabuzz (något på japanska) Vaporeon (SI SI) Venasaur (Garlic) Mewtwo
Grymmt roligt minne
_________________ TCG! Gillar du TCG och har bdb, adda: DossTCG Youtube: Pokebley
Blev medlem: fre 20 nov 2009, 08:23 Inlägg: 908 Ort: Petalburg city
pokebley skrev:
Har precis hittat mitt gamla ruby, och startade om nyss mitt nuvarande lag är: Swinub Lv.25 Grovyle Lv.26 (GRODANBOLL) Gorrebyss Lv.27 (Clamp) Flaffy Lv.31 (CheapTELE2) (Har bytt från mina andra spel för lite variation i laget) Vad hade/har ni för lag? Rätt kul att få veta många variationer på lag ^^,
Swinub!
_________________ Avatar av mig. Minibannersarna är bara hittade.
har beställt leafgreen men det har inte kommit men tänkte ha: Venusaur(saur) Gyarados(????) (den köpte ska ju vara bättre) Hitmonchan(chan) Zapdos(thunder eller kanske Zap) Moltres(Blaze) Articuno(????)
Blev medlem: tis 27 apr 2010, 19:44 Inlägg: 22 Ort: karlshamn vad jag vet eller?
jag har också startat om ett gammalt spel många gånger och det spelet jag har är sapphire och i det teamet hittar vi just nu en Chropper (lv 16) (marshtomp) Lilo (lv14) (Ralts) Arnold (lv 11) (aron) startade upp spelet för 2 dagar sedan så är bara i dewford iland (stavning?) i pokemon gymmet så jag harnt kommit så jätte långt än men det rör sig framot har jag ett bra team?
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori Du kan inte bifoga filer i denna kategori